dimarts, 19 de març del 2013

CAROLINA Y PEPONA

CAROLINA-PEPONA:

yo me llamo carolina, pitas pitas pitas, pitas pitas pitas.. soy una muñeca de cristal..clinc
yo me llamo la pepona, pitas pitas pitas, pitas pitas pitas.. soy una muñeca de carton..yeah yeah
yo me tomo el te con pastas, pitas pitas pitas, pitas pitas pitas, soy un muñeca de cristal..clinc
yo me como el pan con chorizo, pitas pitas pitas, pitas pitas pitas, soy una muñeca de carton... yeah yeah
yo me pongo las braguitas, pitas pitas pitas, pitas pitas pitas..soy una muñeca de cristal...clinc
yo me pongo los calzones, pitas pitas pitas, pitas pitas pitas, soy una muñeca de carton...yeah yeah
Dejo el enlace de una compañera para que la podais cantar!
                                                       
https://www.facebook.com/photo.ph
p?v=4934202465930&set=o.120620
088087134&type=2&theater

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada